onsdag 3. juni 2009

Et lite innblikk i mitt lille hode!

Jeg har kanskje ikke en veldig stor hjerne, men det er utrolig hva den har plass til!

her kommer noen bilder så dere får se=)






venner opptar mye av min tid!








jeg tegner også en del:









liker fotball:









er glad i en fest:








og skriver en del:



Hvis
Hvis jeg var en rose, ville jeg hvert sort?
Hvis jeg var tiden, ville jeg gått fort?
Hvis jeg var alle tanker, ville de hvert onde?
Hvis jeg var alle følelser, ville de hvert vonde?
Hvis jeg var vinden, ville jeg blåst kaldt?
Hvis jeg var solen, ville det hvert mørkt over alt?
Hvis jeg var en drøm, ville jeg hvert feil?
Hvis jeg var en seilende skute, ville jeg hatt svarte seil?
Hvis jeg var livet
Ville jeg hvert god?
Hvis jeg var deg, skulle jeg ønske jeg forstod…..





LIVETS GANG
Livet er som en blomst.
Starter som et frø, og utvikler seg.
Den vokser med tiden,
Men ikke nødvendigvis etter sin egen vei.
Med mye kjærlighet,
Blir den stor og vakker.
Og si sin stillhet,
Sin skaper den takker.
Den blir eldre med tiden,
Og visner stille inn.
Med kjærlighet og lykke,
I sitt sinn?






Det var kort om meg folk!














2 kommentarer: