søndag 7. juni 2009

Mannfolk!

Skal ikke binde meg igjenn, bare pes.
Skal ikke la noen fange meg, bare styr.
Det trodde i alle fall jeg. Men betatt blei jeg.
Etter å ha hvert VELDIG gode venner i lang tid, merket jeg det.
Det var noe mer der. Noe med han. Sånn stikk motsatt person av meg at det måtte funke!
Han sa han ikte meg godt. Var blitt veldig glad i meg og gledet seg til jeg flyttet hjem.
Så jeg tenkte: OK, fullfør detta Maylén.
Så jeg spurte han ville etter en kjempe kveld. Hva som kom til skje når jeg flyttet hjem, om det skulle bli som han ønsket, noe seriøst.
"øøøh, jeg er ikke helt sikker, ikke bestemt meg ennå!" var det jeg fikk tilbake.. Takk for den!
Han var ikke klar for et forhold, etter å ha oppmuntra meg i nesten et halvt år til å gi slipp på alle drittsekker jeg har hatt, og tenke på han..
Og hva får jeg tilbake for å faktisk gi etter? et slag i trynet--
Jeg sendte han på dør og det var det.. Svei mer en forventa......

2 kommentarer:

  1. Jenta mi da, om en stund, når du er klar.. Da kommer mr.right ;o) Man skal bare gjennom endel drittsekker først.

    SvarSlett